för torrt och skadat hår....

...Nu har vi precis fått i oss lite lunch, idag blev det - potatisklyftor och kyckling.. Det var mumsigt och det tyckte även Saga, hon mumsade i sig rätt bra idag. Hon börjar få tillbaka sin matlust nu och det känns skönt, då vet man att hon börjar må bättre. För hon är ju ett riktigt litet matvrak min lilla tjej :)
Ska snart hänga upp lite tvätt när maskinen är färdig, sen vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på?
Vädret är ju inte det roligaste direkt, så vi kanske lägger oss på soffan och myser framför tvn lite.

Jag måste även rekommendera en grej för er som har torrt och skadat hår.
Denna tar man i håret efter man har duschat, håret blir lent och lätt att borsta. Jag har själv väldigt väldigt slitet hår och efter jag tagit i detta när jag duschat har håret blivit mycket bättre.
Så tycker absolut ni ska köpa denna om ni har slitet hår.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0