fina rosor och middag

...Ja då var vi hemma igen, första natten hemma på 1 vecka. Alltid skönt att komma hem efter man varit iväg, skönt att sova i sin egna säng.
Det var skönt att få komma hem och pussa på min älskling som jag saknat så himla mycket, Saga hade också saknat Linus märkte man för när vi kom hem och hon fick syn på han vart hon hur glad som helst och bah " NUNUUUS " (så säger hon till Linus) Sen gick hon runt halva kvällen och ropade på Linus, gullungen :)
Saga skötte sig hur bra som helst under resan, hon var så himla duktig! Och hon tyckte också det var roligt att komma hem till alla sina leksaker, hon vart helt tokig när hon fick syn på sin häst Tore haha.

När vi kom hem hade Linus gjort så fint här hemma och köpt rosor till mig och sedan lagade han middag och grejer, vilken underbar pojkvän jag har ♥ Sen vart det bara mys framför tvn hela kvällen, helt underbart!

Nu på morgonkvisten har vi haft besök av mormor en liten stund innan hon skulle in till stan och träffa mamma.
Sen har det inte hunnit hända så mycket mer, vi har käkat lite frulle och ska ta en promenad ner till affären om en stund tänkte jag. Vädret är ju inte så roligt idag, synd att inte solen vill titta fram!

VAD HITTAR NI PÅ IDAG?





Kommentarer
Lotta, mamma till Lucas

Pluspoäng för rosor å midddag, helt klart =)

Vi ska snart bege oss till BVC, LillGrodan ska få en vaccinationsspruta iom. resan... Sådär kul.

Ha det gott!

2011-03-21 @ 12:51:54
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/
Michelle

tävling på bloggen! :)

Snälla va med.



www.nybergens.blogg.se

2011-03-21 @ 20:56:30
URL: http://nybergens.blogg.se/
Frida

Naw vilken söt bild! :)



Kram.

2011-03-23 @ 16:10:28
URL: http://flinders.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0