2 pussar, så härligt :)

Dagen började med att jag fick sovmorgon, Saga gick upp till mormor och dom i morse så jag fick fortsätta sova. Det var super skönt! Man sover verkligen skönt här hemma..
Vart väckt av att Saga och mormor kom in och Saga ropade "mamma" och sen fick jag 2 pussar, åh det är så härligt ♥

Nu kom vi precis in efter att ha varit ute lite, tog även en liten promenad så Saga skulle somna i vagnen. Det är ju skönt för henne att kunna sova ute i vagnen här, det kan hon ju inte göra hemma eftersom vi ej bor på botten våningen.
Saga är helt tokig mormor och morfars hund, så hon har stått där ute vid hundgården och spanat. Hon är ju tokig i alla djur, hon kommer bli en riktig djur människa. 

Jag och mormor ska ta en kopp kaffe och sätta oss ute i solen nu tänkte vi, det är ju helt underbart i solen!
Vad hittar ni på idag?


Kommentarer
ellie

Läser din blogg ofta, men aldrig kommenterat! Men gillar den skarpt!

Frågestund på bloggen, fråga på!

Avslutas på torsdag eftermiddag.

www.elliiiiiee.blogg.se

2011-03-16 @ 15:27:06
URL: http://elliiiiiiee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0