ni får peppa mig nu!

HEEEJ!

Nu var det ett bra tag sedan jag skrev igen
, jag tänker hela tiden att jag ska ta tag i bloggen men dagarna bara går och bloggen glöms bort..
Har haft fullt upp dom senaste veckorna känns det som, packat upp och fixat med lägenheten hela dagarna typ.. Sen har även Saga varit sjuk i veckan så har varit hemma med henne osv, det är första gången hon är sjuk med feber o sådär. Men nu är hon frisk igen och det är full fart på henne!

Hela lägenheten är färdigtapetserad & målad nu och det blev så himla fint, jag är supernöjd verkligen!
Det är ju även andra grejer som ska bytas och fixas med som jag skrivit i tidigare inlägg, har även fått igenom att dom ska byta köksbänkarna för dom ser inte klocka ut och det kommer bli skit snyggt tror jag! Jag verkligen ÄLSKAR min nya lägenhet, den blir bara finare och finare för varje dag som går känns det som haha.
Och jag är så otroligt tacksam för alla som hjälper till och ställer upp, ni är verkligen guld värda ♥
Saga har ju även fått ett eget rum nu, rosa & vitt är det där inne - super gulligt! Andra natten idag hon testar att sova där nu, inatt sov hon inte hela natten för hon vaknade och ville inte somna om. Så vi får se hur det går i natt :)

För övrigt så rullar allting på.. Jag ska verkligen försöka ta tag i bloggen nu :) Ni får peppa mig!


Ikväll blir det att mysa ner sig i soffan med min underbara pojkvän och titta på Skilda världar, vi har verkligen fastnat för den serien och tittar varje dag haha.
Vad hittar ni på ikväll?




Kommentarer
Fredrika

Jätte fin blogg! :)

2011-06-18 @ 01:07:29
URL: http://ffredrikafast.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0