min lilla stall tjej :)


Hur mår ni?
Jag mår toppen! 

Vi har tillbringat förmiddagen i stallet, det är ju torsdag och då rider ju jag och Bella. Dock hade Rosa tappat en sko så blev ingen ridning för min del :/ men blev lite mys och pyssel istället.
Däremot fick Saga låna en liten häst och rida lite, första riktiga ridturen. Och gud vad hon tycker det är kul!
Mammas lilla stall tjej ♥
Hon älskar verkligen att vara med i stallet, hon ger hästarna mat, borstar på dom och självklart ska hon sitta på dom. - "itta häää" säger hon och pekar på hästryggen, min lilla gullunge :)
Och när hon sitter på hästen guppar hon upp & ner och säger - " gallok gallok gallok " = gallopp gallopp gallopp. Hon är allt söt min lilla tjej!

Just nu sover hon, hon slocknade som en stock i bilen hem. 
Jag har precis tagit mig en dusch och ska snart förbereda lite mat tills Linus & Bella kommer hit.
Sen ikväll ska jag och Bella iväg till en kompis och grilla lite och ta några cider, ska bli jätte trevligt.
Och pluttan får vara hemma & mysa med Linus :)



Kommentarer
Sofia - Mode, foto & personligt

vad söt :D

2011-07-15 @ 15:45:51
URL: http://smnmode.blogg.se/
Sandra, Colins mamma

Men så sött! Min son har blivit helt tokig i hästar sedan han red på en. Hoppas ni får en trevlig helg.

2011-07-15 @ 23:14:29
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0