Jobbsökande

GODMORGON GODMORGON :)

Hur mår ni idag?

Här hemma är det fortfarande lite snorigt bara men annars mår vi helt okej :)

Vi har precis fått lite frukost i magen, och jag har precis sökt ett jobb faktiskt.. Ska bli spännande och se ifall jag får det, vilket jag inte tror. Men men, hoppas kan man ju alltid göra :)
Idag har vi lite saker inplanerade, vi ska hem till Elin och fika och sen efter det träffa Lindsey och Alexia. Det ska bli jätte kul, så får barnen busa med varandra :) Det var länge sedan dom träffades nu, så ska bli jätte kul!

Igår blev det bara ett inlägg för det var full rulle här hemma. Vi städade, var i affären, var ute i lekparken och sen kom pappa och brorsan hit och åt middag med oss, jätte trevligt :) Bjöd dom på en smaskig lasange..

Nej nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sedan ta tag i denna dagen, måste ringa ett samtal och lite..
Vi hörs :)


Kommentarer
LIENE

Krya på dig!

Själv har man varit "sjuk" med illamående, magont, lite feber, rysningar och huvudvärk som attans men idag börjar det bli bättre:)

2011-07-12 @ 10:14:26
URL: http://lienes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0