Jag är så glad att jag har dig min vän ♥

Vilket underbart väder vi har idag, eller hur? :)
Här i Linköping är det helt underbart iallafall, solen skiner och det är varmt..
Jag och Saga satt ute på balkongen förut och åt frukost, hur mysigt som helst!

Saga ligger just nu i sin lilla myshörna och håller nog på att somna, och efter hon sovit måste vi hitta på något..
Vill INTE sitta hemma en sån här fin dag! Frågan är bara vad man ska göra? Jag hatar att jag inte har körkort, då hade man kunnat åka iväg någonstans och badat eller så. Inte det lättaste och ta sig någonstans med buss..

Gårdagen spenderades med min sötis Bella här hemma på balkongen, tog oss några glas vin och bara pratade massa skit. Det är så himla mysigt att sitta där ute om kvällarna, speciellt med min Bella :) Då blir det lite extra mysigt! Jag är så glad att jag har Bella, hon är bäst ♥ Jag älskar att sitta ute på balkongen och bara prata i flera timmar, vi förstår varandra och det är så skönt! Det är inte många som gör det, men vi förstår varandra på ett sett och därför behöver vi nog varandra! Jag kommer alltid stå vid din sida gumman 







Kommentarer
Bella

Jenny du är bäst <3

2011-08-01 @ 02:34:22
URL: http://aboutbella.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0