Jag är en stolt mamma!

Nu har jag städat hela lägenheten o sitter och väntar på att mamma ska hämta mig och Saga. Och Saga somnade precis i soffan. Vi ska åka in till stan en snabbis och fixa lite saker inför kvällen. Jag ska nämligen göra en liten överasskning för Linus ikväll, kan inte skriva något mer om det här nu ifall han läser detta ;) Men i morgon ska ni få se (kommer inte ha dator på ikväll). Kan säga att det kommer nog bli mysigt iallafall :)

Jag har ju inte uppdaterat på några dagar, men det är fullt upp hela tiden.. Jag glömmer liksom bort bloggen, inte bra! Men jag ska göra så gott jag kan :)

Saga har kissat 2 gånger på pottan nu, hon är så duktig min tjej ♥ JAG ÄR EN STOLT MAMMA!
Hon brukar få sitta varje morgon och varje kväll, och härom kvällen kom det allt lite kiss och likaså morgonen efter..





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0