i'm back!

Hello :)

Nu är jag tillbaka igen.. Som jag har skrivit många gånger tidigare så ska jag försöka ta tag i bloggandet nu igen :)
Ska verkligen försöka!

Förra veckan var jag och Linus iväg på Peace & Love festivalen, det var helt sjukt! Hade en skit rolig vecka verkligen, såg massor bra band och umgicks med mina fina vänner. Verkligen ett minne för livet ♥
Saga var hemma hos Linus föräldrar under veckan och det hade gått super bra.. Jag höll på att sakna ihjäl mig, har aldrig varit ifrån henne under en sån lång tid. Men det gick bra :) Var så skönt att få komma hem till henne igen.

Just nu sitter jag hemma med Linn, Saga hon sover sen en liten stund tillbaka.. Vi har precis varit ute i lekparken, vi tog med oss en filt och lite fika och satte oss i gräset och fikade lite och Saga sprang runt och busade för fullt. Får ju passa på nu när vädret är så fint. 
På förmiddagen var dom här och satte dit tvättmaskin och torktumlare - SÅ SKÖNT! Så jag har redan tvättat min första maskin haha. Tvättmaskin är ju nästan ett måste när man har en liten fis som skitar ner sig hela tiden hehe.

Jag och Linn ska snart fixa iordning lite lunch och sedan vet jag inte vad vi ska hitta på, om ett tag kommer några hit och ska byta ut våra innerdörrar i lägenheten och även byta bänkskivor i köket. Kommer bli skit snyggt!

Jag hoppas allt är bra med mina fina läsare?
och hoppas ni hittar tillbaka hit nu när jag ska ta tag i bloggen igen :)








Kommentarer
Anonym

Vilken fin blogg du har:)

2011-07-07 @ 14:05:30
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/
wendela

ska du försöka igen du kommer nog skriva ett eller två inlägg til sedan är du borta i typ en vecka



kram wendela

2011-07-07 @ 19:24:49
Smsa Låna

Skitsnygg sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-20 @ 14:31:41
URL: http://smsalåna.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0