En mysig dag i Valla med mamma, Linn & Saga




Idag har vi varit i Valla med mamma & Linn och tittat på alla söta djuren. Det är så kul o se Saga för hon ÄLSKAR djur! Så hon sprang runt där och bara skrattade hela tiden :)
Vi tog även med oss lite fika, så vi satte oss på en filt vid hästhagen och fikade - super mysigt! Saga kunde dock inte sitta still och koncentrera sig på fikat utan hon sprang mest runt och busade.
Efter att vi hade fikat gick vi bort till ponnyridningen och självklart skulle Saga rida, hon älskar verkligen att rida. Hon satt där så stolt hela varvet och vart sur när hon ej fick rida något mer haha. 
Det är roligt att hon tycker om det eftersom det är ett stort intresse som även jag har.

Vi hade verkligen tur med vädret, solen sken men lite blåsigt. Men 5 minuter efter vi kommit hem så började det regna, så vi hade verkligen tur.

Saga somnade som en stock i bilen hem så vi bar henne direkt till sängen när vi kom hem. Och jag passade på att städa & tvätta. Sen när Saga vaknade så var det dags för lite middag - klyftpotatis, biffar och tzatsiki blev det idag.. Sen har vi bara busat och myst och nu ligger hon i sängen och ska sova..
Jag ska ta mig en dusch och fixa lite sen lägga mig, för i morgon är semestern slut och min arbetsträning börjar igen :)
Här får ni lite bilder ifrån dagen:



Kommentarer
Sandra, Colins mamma

Vilken härlig dag ni verkar ha haft!

2011-07-17 @ 22:03:01
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
petra ramstedt

Hej! Just nu har jag en tävling på bloggen där du kan vinna en valfri produkt från fashionklick :) Det är min första tävlingen så Skulle vara sjukt om du ville vara med!

http://theregoesmylife.blogg.se/2011/july/tavla-och-vinn-valfri-produkt-fran-fashionkli.html#comment

2011-07-19 @ 17:39:07
URL: http://theregoesmylife.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0