Varför måste allt handla om pengar hela tiden? Jag hatar det!

Saga tar sig en tupplur och jag har precis bakat en kaka som nu står i ugnen och gräddas, en silvia kaka ska det bli. Den är ju sååå god! Någon som smakat? Det är nog min favoritkaka..

Vi tog oss en promenad ner till affären förut, rätt kallt ute och så snöade det så inte det roligaste vädret. Men var ju tvungen att inhandla det viktigaste iallafall för i morgon blir det storhandling. Skönt att fylla på i frys och kyl, det blir rätt så tomt såhär i slutet av månaden.

Jag känner att den här månaden nog inte kommer bli så rolig ekonomiskt, har massor räkningar att betala. Fick en jätte hög elräkning som jag inte hade räknat med, men måste ju betalas så. Jag hatar verkligen pengar, ALLT handlar om pengar hela tiden och det kan göra en så himla deprimerad asså - USCH!
Men men, det är så det är tyvärr och går inte att göra så mycket åt.
Önska bara att man kunde vinna 1 miljon eller något, så man slapp att bekymra sig över dessa pengar hela tiden.
Aja, nu ska jag inte sitta här och beklaga mig haha.

Nu ska jag hänga lite tvätt :)




Kommentarer
Angelica Lindh

Jodå det är bra med mig,hoppas allt är bra med dig också! :)

2011-01-25 @ 12:57:25
URL: http://lifeofangelica.devote.se
Jennie

jag håller med om det angående pengar!!!!! Man blir arg o less!

2011-01-25 @ 18:06:53
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/
Samantha - mamma till Ebba!

Håller med om pengarna.. usch!

2011-01-26 @ 11:26:40
URL: http://ebbaojag.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0