varför just på kvällarna?

Nu har jag städat och donat här hemma, jag får ju mina städryck om kvällarna. Förstår inte varför dom just kommer sent på kvällarna? haha.
Har skurat hela badrummet med klorrent så nu blänker det där inne, nej då inte riktigt  - men nästan!

Dagen har varit jätte bra, vi har tillbringat den hemma hos Linus eftersom dom har filmat idag.
Medan dom har filmat har vi andra busat och fikat och annat skojsigt. 
Just nu ligger nathalie i badkaret, Linus sitter här brevid mig och fixar med filmen och jag satte mig precis här och pustar ut. Saga ligger och sover sen ett tag tillbaka.

I morgon blir det fullt hus här hemma, alla ska vara här och filma i morgon. Då ska ju även jag vara med, vi ska spela in en fest scen. Det ska bli spännande och se hur det kommer gå, jag har ju aldrig gjort något sånt förut. Jag hoppas det går bra!
Mamma och brorsan kommer och hämtar Saga i morgonbitti så får hon vara hemma hos dom medan vi filmar eftersom det blir lite rörigt om hon ska vara med här hemma. Så det är skönt att vi kan lösa det på så sätt.

Nu ska jag snart tvätta av mig mitt smink och göra mig klar för sängen, börjar bli trötter och måste ju vara pigg och utvilad i morgon.



Kommentarer
s a n d r a

hihi det är ingen fara :) vad är det ni ska filma till?

2011-01-06 @ 00:04:28
URL: http://ssandraf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0