varför är det så?

Hallå där, kött och blåbär! :)

Det blev en sväng till stan förut, min snälla älskling följde med även fast han var trött och ej sovit så mycket.
Tyvärr hittade jag inget speciellt, bara lite små saker som - trosor, strumpor, toffsar och hårnålar.
Det brukar ju alltid vara så att när man kan handla så hittar man ingenting men när man ej har pengar då hittar man alltid något man vill ha - varför är det så? Så himla störande, för jag ville verkligen köpa lite kläder.
Men har ju pengar kvar på presentkortet så får åka in någon annan dag och titta lite igen.

Vi var inte på stan så länge, åkte väl hem efter 2 timmar ungefär. Vi skulle ju igentligen kollat på lägenheten efter vi varit i stan, men klockan rullade iväg och vi var tvungna att åka hem och göra lite mat o sådär, så blir att titta på den på söndag istället..
När vi kom hem vart det att laga lite mat som sagt och sedan kom syrran och henne son hit och umgicks lite.
Vi tog en kopp kaffe och barnen busade för fullt, det låg leksaker över heeela vardagsrums golvet haha.
Det är härligt! Ska det lekas så ska det göras ordentligt.

När dom sedan gick hem vart det ett bad för Saga och sedan på med pyjamasen och dricka lite välling. Sen tog det inte alls lång tid innan hon slocknade, hon var helt slut efter allt bus.
Jag och Linus sitter nu här vid varsin dator, han fixar med filmen och jag bloggar. Han är så himla duktig! Är riktigt stolt över honom ♥

Resten av kvällen kommer nog tillbringas här framför datorn, ska nog försöka lägga mig tidigt men kommer säkerligen inte bli så. Man säger alltid så men det blir ej av.

VAD HITTAR NI PÅ IKVÄLL?




















Kommentarer
Samantha - mamma till Ebba!

Haha håller med, det är alltid så att när man har pengar o vill handla så hittar man ingenting! Men har man inga pengar vill man ha massa saker. Konstigt är det!

2011-01-07 @ 23:20:45
URL: http://ebbaojag.blogg.se/
Fia

Vart kommer Sagas gunghäst ifrån?

2011-01-08 @ 14:28:00
URL: http://www.ensidaomallt.se/Sofsan/
lovisa

vilka söta bilder !

2011-01-08 @ 22:59:58
URL: http://bigberit.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0