stillbilder och trailer kommer

Hello sweeties!

Just nu längtar jag efter att lägga mig i sängen. Jag är helt slut!
Filmandet gick jätte bra idag, jag var skit nervös i början men sen gick det över och gick rätt så bra. Det blir lite kaos i min hjärna bara när man ska tänka på 1000 saker och göra 1000 saker samtidigt men det gick bra till slut.
Och Linus sa att jag var jätte duktig så får väl tro på det hehe.
Det var ju fullt hus här hela eftermiddagen, massor med roliga människor så vi hade även en riktigt rolig dag och har skrattar massor så kommer nog ha träningsvärk i magen i morgon.

Efter vi hade filmat och sådär så åkte alla förutom Hannes och Timmy hem, dom stannade kvar ett tag och umgicks med oss. Jag, Timmy och Bella (linus syster) åkte med Linus mamma ner till affären och sedan till pizzerian för hon var så gullig och bjöd oss på pizza - tack ♥
Alla var verkligen vrålhungriga så en pizza satt rätt så fint kan jag säga er! När vi kom hem ifrån pizzerian hade även Saga kommit hem igen efter att ha varit hos sin mormor över dagen som jag skrev tidigare. Och det hade gått jätte bra, dom hade busat och grejat för fullt.
Hon fick ju självklart också äta pizza med oss, det tycker hon verkligen om! Fast iofs finns det ingenting Saga inte tycker om, hon äter både oliver, feferoni och massor annat konstigt. Och häromdagen åt hon till och med CITRON utan att göra en min haha.

Just nu sitter älskling och klipper ihop klippen från idag, det ska bli spännande att se hur det blev..
Ni ska få lite stillbilder från dagen sen så får ni se snyggingen i blondt.
Och även trailern till filmen kommer jag lägga upp, jag är dock inte med i den. Men den visar ju lite vad filmen handlar om osv..

Snart ska jag ta mig en dusch och sedan krypa ner i sängen..
Jag hoppas att ni har haft en härlig dag ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0