En super mysig dag!

Var ju på stan förut och åt lunch med mamma och brorsan. Jag, brorsan och Saga tog ju bussen härifrån och mötte upp mamma, vi käkade på en ny restaurang i stan och det är väl sådär. Stället är skit bra, men är inte sådär jätte förtjust i maten, iaf inte den maten jag ätit där. Den andra maten kanske är godare?
Det är ju en restaurang med typ 4 restauranger i, så finns ju china mat, sushi, kebab, pizza, pasta m.m 
Och jag har bara ätit china maten där, måste testa den andra också och se om den är godare.

Efter vi hade käkat vart det en runda på stan, mamma köpte lite kläder till Saga - tack♥
Det blev ett par strumpbyxor, strumpor, jeans, body och en klänning..
Sen efter vi var klara på stan åkte vi förbi hos min morbror och hämtade lite julklappar som mormor skickat med dom efter dom varit där.  Jag och Linus fick glöggmuggar och skålar för russin och mandlar, sen det där bra Aussie schampoot och balsamet som jag bloggade om i somras. Det är ju så dyrt så vi har ju aldrig råd att köpa det själva haha.
Och Saga fick en super söt typ päls jacka och en jätte gullig klänning - tack mormor ♥

Har haft en super bra dag, verkligen mysigt att hitta på något med mamma och brorsan! Det händer inte allt för ofta så var jättemysigt :)

Just nu sitter jag och älskling med en skål popcorn och tittar på avsnitt av desperat housewifes.
Saga ligger och sover sen ett tag tillbaka och det ska vi nog med göra om ett tag.


Kommentarer
malin [fotoblogg]

sv: min dag har varit bra :D själv då?

söta kläder!

2011-01-04 @ 22:29:14
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/
Anonym

sv: jag var och kollade ifall jag hade urininfektion hehe... =)

2011-01-04 @ 22:44:48
malin [fotoblogg]

sv: skönt att höra :) vad händer imorrn då? :D

2011-01-04 @ 22:47:17
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/
Yohanna

Söta kläder! :)



SV: Jodå, allt är bara finfint med mej!

Hur står det till själv? :)

2011-01-05 @ 21:57:56
URL: http://fireflybaby.blogg.se/
Emma

Gillar jackan på sista bilden :)

2011-01-06 @ 13:12:58
URL: http://emmiplemmislemmi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0