Nu är jag tillbaka igen! :D

Bloggen har inte varit så aktiv på sistone, jag vet..
Men det har varit så mycket annat så har inte riktigt haft tid eller lust att blogga någonting, har tappat blogggnistan lite. Men ska ta tag i den igen nu igen tänkte jag :)

Har haft en bra helg, i fredags hade vi ju maskerad fest. Jag var utklädd till leopard och Linus till zebra.
Sen igår hade vi bara mys här hemma, satt i soffan och åt gott och tittade på desperate housewifes. 
Vi var rätt så sega efter fredagen så passade bra med en myskväll med min lilla familj ♥

Just nu tar jag en liten paus, har möblerat om o grejat här hemma. Ska fortsätta med städningen snart, men var tvungen att få lite mat i magen och sen fastnade jag visst här lite.
Saga är iväg med Linus mamma en sväng, dom skulle till en tjej och titta på massa hästar och andra djur :)

Det kommer komma upp bättre bilder ifrån helgen senare..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0