tips på träning, kost osv....

Dagen började med en sovmorgon, Saga vaknade först vid 06.22 och efter lite välling somnade vi om till 09.00 ungefär - skönt! Saga har precis ätit frukost och jag tar mig en kopp kaffe. Jag har så svårt att äta på morgonen, det finns ingenting jag är sugen på förutom kaffe.

Idag är det storhandling på schemat, ska bli skönt att fylla på här hemma.
Jag och Linus låg och pratade om igår innan vi somnade att vi måste börja träna och äta sundare, så efter Linus är färdig med sin film så är det träning som gäller för oss. Men jag tycker det är så svårt med nyttig mat, vad är nyttigt liksom? vad ska man äta och vad ska man inte äta om man vill gå ner lite i vikt?
Sen är det ju så att jag och Linus är ute efter helt olika saker, han vill ju bygga lite muskler osv och jag vill ju gå ner och få en slankare kropp eller vad man ska säga - BORT MED MAGEN IAF!
Någon har har lite tips att ge mig? 

Jag skulle vilja träffa
någon som gjorde upp både kost och träningsschema JUST FÖR MIG, vad som är bra för mig för att jag ska uppnå det jag vill osv.. Men vet inte riktigt vart man hittar en sådan människa? haha

Nej nu ska jag gå och busa med trollet, vi hörs sen! ♥


Kommentarer
Anonym

Personliga tränare brukar fixa sånt :P

2011-01-26 @ 15:50:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0