tänderna som inte finns

Jaha då var denna dagen snart över också... Dagarna går ju så himla fort!

Saga har gått och lagt sig för en liten stund sedan, först ny blöja, på med pyjamasen och självklart borsta tänderna ( som inte finns ) haha. Köpte en söt liten tandborste till Saga idag för hon älskar verkligen att borsta "tänderna" för hon har en hemma hos Linus föräldrar.
Sen vart det ju självklart lite mys och välling i soffan också innan det var dags att lägga sig för stumpan.

Bella och Caroline kom ju hit med Saga förut och Bella stannade även kvar ett tag, vi drack en kopp kaffe och busade för fullt med det lilla trollet. Hon gick flera steg förut helt själv - mammas duktiga tjej ♥
Det är nog inte så jätte lång tid kvar tills hon börjar gå skulle jag tro. Det handlar nog mest om att hon är lite små feg hehe. För hon kan ju gå men tycker det är liite läskigt.

Men nu har Bella gått hem och Jag & Linus sitter här vid varsin dator och nördar. Nejdå Linus gör i allafall nytta, han fixar med sin film. Jag bara längtar tills den är färdig alltså, tror den kommer bli så jääkla bra!

Nu ska jag gå
och göra en skål med popcorn, det är det som gäller nu - INGA CHIPS! Sen blir det att börja träna också framöver. Kommer ju snart börja rulla fram annars, haha.

Jag hoppas att ni har haft en fin dag? ♥


Kommentarer
Anonym

Har saga inte fått några tänder ännu? Om inte är inte det väldigt sent såfall för att inte ha fått några tänder ännu?

2011-01-03 @ 23:32:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0