storhandling tar på krafterna!

Tjenare!

Jag känner mig helt slut, var ju och storhandlade förut och det tar verkligen på krafterna.
Idag var vi på Maxi och där är det ju så stort och alltid 100000 människor, brukar annars handla på willys så känner mig inte så hemma på maxi. Vet inte vart någonting är, så sprang runt som en yr höna och letade saker haha. Så nu är man 1400:- fattigare också, fyfan.. Men mycket mat fick vi med oss hem, härligt!
När vi kom hem lagade vi mat, blev Tacos idag. Sen vart det lite bus med Saga och sedan läggdags för henne.

Förut på förmiddagen tog jag och Saga en sväng till lekparken, var ju snor kallt ute så vi stannade inte allt för länge. Har även fått punka på vagnen - typiskt! Men Linus gulliga pappa ska fixa det till oss, tack ♥
Mamma har även varit på besök här idag, fikade lite, pratade och busade med Saga såklart. Trevligt trevligt :)
Om en stund ska jag göra iordning lite grönsaker & dipp och slänga mig på soffan och titta på film, ska bli skönt att lägga sig ner och ta det lite lugnt. 

Jag hoppas att ni har haft en bra dag ♥




Kommentarer
Lotta, mamma till Lucas

Vilken härlig overall! =)

2011-01-28 @ 09:56:14
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0