semel premiär

Goddagens :)

Hur mår ni idag?
Vi mår bara bra.
Vi tog oss en promenad ner till affären förut i det otroligt fina vädret. Det är lite kallt men solen skiner så det är helt underbart! Handlade lite smått och gott, kunde inte låta bli semlorna när jag gick förbi dom så köpte hem 2 stycken.
Så jag och Saga har precis ätit 1, och hon tyckte det var ganska gott tror jag. Hon hade dock ätit mat precis innan så hon var väl inte så jätte sugen. Men lite åt hon iaf :)

Linus han är i skolan nu, jag och Saga ska väl inte göra någonting speciellt idag. Jag skulle behöva fortsätta tvätta lite, så ska slänga in en maskin när jag skrivit detta. Har ju inte så mycket plats att hänga tvätten på så därför kan man ju inte tvätta upp allting samtidigt.
Sen vet jag inte vad vi hittar på? Saga ska sova en liten stund så får vi se vad vi hittar på när hon vaknat sen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0