man blir ju så himla rädd.

Hoppas ni har sovit gott?
Dagen började väl sådär här hemma, Saga ramlade ur våran säng i morse - mitt älskade hjärtegull ♥ Som tur var gick det bra, hon vart nog bara väldigt rädd och det blev jag med. Hon var ledsen en stund men sedan gick det över och hon började busa direkt igen hehe. Det brukar ju oftast se värre ut än vad det är, dom blir ju så rädda så det låter som dom har slagit halvt ihjäl sig därför blir man ju själv så himla rädd också!

Men nu är hon glad och busar för fullt efter att ha ätit lite frukost.. Om en stund tänkte jag att vi skulle gå ner till affären och handla lite, inte så jätte sugen med tanke på vädret - usch.. Men måste ha saker ifrån affären så det är bara att klä på sig och gå :)

Senare idag kanske vi åker en sväng till Carro och Alicia,  hon skulle höra av sig sen :)
En glad Saga vid frukosten :)


Kommentarer
Linn-Lay リネンはレイアウト

så sjukt söt :) idag ska jag bara vara i skolan sen få vi se :)

2011-01-25 @ 10:30:39
URL: http://linn-lay.se
Becca

sv: bara fina fisken faktiskt :D

va händer idag då? göra ngt skoj efter att dagens alla plikter är avklarade?? ;)

2011-01-25 @ 11:30:19
URL: http://myranstankar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0