en runda på stan

Hej på er :)

Har inte blivit något skrivet förens nu
och det är för att vi har varit i stan. Hittade lite smått och gott, leggings, hårfärg, balsam, ögonskugga, ögonbrynspenna och nagellack. Kläder är så svårt att hitta på HM tycker jag, inte riktigt mitt ställe när det gäller kläder.
Linus kom och mötte oss på Ikano efter han slutat skolan, gick även förbi Willys och handlade lite blöjor o så. Var extra pris så 3 paket för 138:- det kan vi snacka om billigt!
Men nu är vi hemma igen, sååå skönt! Vi var 3stycken med vagnar idag som skulle åka med bussen, som tur var kunde dom andra 2 fälla ihop sina vagnar så vi fick plats.

Nu ska jag göra iordning lite mellis till Saga, hörs sen ♥


Kommentarer
Angelica

Hej!

Ja det är svårt det där med kläder..

Jag har alltid svårt att hitta något när jag väl vill ha något också=P

men kul att du hittade lite iaf :)

Och tur att ni fick plats på bussen!



Trevlig kväll!

2011-01-21 @ 21:15:33
URL: http://angiiesblogg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0