Saga har blivit jätte duktig på att gå nu!

Jag har precis gjort mig i ordning lite, jag är så trött på att gå hemma med mjukis, håret uppsatt och osminkad!
Så kände för att fräscha till mig lite, och man känner ju sig så mycket piggare när man är i ordning gjord :)
Saga ligger och sover, det har hon gjort en stund nu. Jag ska ta och göra i ordning lite mat tills hon vaknar, men har absolut ingen aning om vad jag ska göra? Jag har så himla dålig fantasi haha.

Eftersom jag inte har bloggat på ett tag nu så har jag ju inte berättat att Saga har blivit JÄTTE duktig på att gå, hon går iväg helt själv nu.. Det är så himla kul och gulligt när hon kommer och går, mammas duktiga tjej ♥ :)

Idag ska vi ner till affären och handla lite, det är sån där "kundkorts kväll" så extra priser och sådär, och då måste man ju passa på.
Annars har vi ingenting bestämt, blir att gå ut en sväng iallafall. Det är ju så himla fint väder idag!
Vad hittar ni på idag?



Kommentarer
Samantha - mamma till Ebba!

Gud så söt hon är :D

2011-02-02 @ 16:46:05
URL: http://ebbaojag.blogg.se/
elinn

lugnt, okey :)

idag ska jag städa.

allt är bara bra, själv? :)



söt bild.

2011-02-02 @ 17:07:04
URL: http://elinnjl.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0