Prövar peruk, så söt...

Hoppas ni har sovit gott?
Jag har faktiskt sovit som en stock och det var riktigt skönt.. Vaknade runt 9 av att Saga stod i sin säng och ropade på mig, så upp och göra lite välling och sedan låg vi i sängen och myste medans vällingen dracks upp.
Men nu är vi uppe och Saga sitter just nu och leker med sina leksaker och jag ska snart fixa i ordning lite frukost tänkte jag..

Vädret idag, VAD HAR HÄNT? Vadå mera snö??? Man hade ju precis börjat få lite smått vårkänslor nu när snön var påväg bort och solen tittat fram, men nej då ska det självklart komma mer snö och förstöra!
Aja.. Ska det fortsätta snöa såhär hela dagen så håller vi oss nog inne idag, ingen störra lust att gå ut i snörusk.

VAD HITTAR NI PÅ IDAG?

haha Saga prövade en peruk som är med i filmen, så söt :D



Kommentarer
Lotta, mamma till Lucas

Ja, den där snön börjar kännas jobbig nu!!!

=)

2011-02-10 @ 10:40:13
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/
Matilda

Sv: Ja precis hehe. Emma smsade samma dag och undrade om jag ville hänga på så blev en sista minuten grejj. :) Ångrar verkligen inte att jag gick dit helt underbart! :)

2011-02-10 @ 10:52:23
URL: http://ewamatilda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0