måste hitta mig ett jobb, vart finns dom?

GODKVÄLL!

Vad har ni för er?
Jag och min fina älskling sitter i soffan och tittar på American Pie, Saga sover sen en stund tillbaka. Hon var väldigt svårsövd idag, ville INTE sova.. Fick ligga i soffan en stund med oss och mysa lite och sedan ville hon somna i sin säng, så nu sover hon sött..

Förut tog vi oss en promenad, gick förbi affären och jag fick även ta mig en 20 minutare i solariumet - skönt!
Sen påvägen hem gick vi förbi hemma hos Linus, tog en fika med hans mamma & syster och sedan busade vi lite med Saga. Saga går så himla mycket nu, nu ställer hon sig upp själv och går iväg hela tiden. Det är så himla kul!
Så nu är det full rulle här hemma, haha.
När vi sedan gick hem vart det lite matlagning och sedan har vi bara busat och grejat här hemma under kvällen.

I morgon ska vi in till stan, jag ska till läkaren och fixa lite.. Sen ska jag även kolla upp ett jobb jag fått tips om, vi får se hur det blir.. Jag måste ju ha ett jobb nu när Saga ska börja hos dagmamman, och det är fasen inte lätt att hitta! Jag kollar arbetsförmedlningen varje dag, men finns inte mycket..
Men det är bara fortsätta leta så hittar man nog något snart får jag hoppas :)

Nu ska jag gå och pussa på min fina pojkvän och sedan ta mig ett bad tror jag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0