Jag vill ha värme nu.

Hallå gullisar :)

Vad gör ni för något?
Själv har jag precis kommit upp ur ett bad, riktigt skönt. Så sitter här med morgonrock och handduk på huvudet.
Saga hon ligger och sover just nu, hon mår bättre idag lite snorig bara..
Ute är det ju skit kallt idag, 15- visar termometern på datorn - burr. Men ändå fint väder, solen skiner ju :)
Får se om vi tar oss ut på en promenad sen kanske, eller vad vi hittar på för något. Har ingenting direkt planerat för dagen, men känner att jag vill hitta på någonting :) Vi kanske skulle få besök idag men vet inte riktigt hur det blir med det?

Nu tänkte jag gå och värma tacosen från igår och käka lite..
Jag hoppas ni får en fin dag ♥


Min fina älskade dotter, mamma älskar dig mest av allt ♥


Kommentarer
Sandra. Colins mamma

Men så söt man kan vara. Ush för all snö och kyla nu. Det känns som om det aldrig kommer bli sommar igen. Hoppas ni haft en fin dag!

2011-02-19 @ 22:01:30
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0