Grattis min fina älskling!

Hoppas ni har haft en bra dag?
Jag har iallafall haft en toppen dag.. Den började ju med att vi åkte till stan, vi åkte in med Linus mamma. Gick en sväng på Ikano huset och hittade lite presenter till Linus som fyller år i morgon :) Åt även mat på Ikea, självklart deras goda köttbullar & mos. Blev även en liten fika efter maten också..

På vägen hem åkte vi även förbi affären och hämtade ut mitt paket, mina älskade skor som jag visade i tidigare inlägg. Visst var dom snygga?
När vi kom hem så hade Ida kommit hit, hon och Linus satt och pluggade. Även Sebbe kom förbi en sväng och hälsade på - trevligt!

Ida bestämde sig för att stanna kvar här och även sova här i natt - mysigt! Så nu under kvällen har vi myst i soffan och ätit chips & tittat på Bigbrother.. Ser ni på det?
Jag och Ida tog oss även en promenad förut till affären, tog även en 20 minutare i solariet påväg hem. SKÖNT!
Måste ju bli lite brun och fin, jag älskar att vara brun! 

Saga hon ligger och sover och har gjort ett bra tag. Hon är fortfarande snorig men inte hängig eller så :)
Det är full rulle på henne hela dagarna kan jag lova, nu när hon börjat gå så är hon inte stilla en sekund.
Hon är så duktig och ställer sig upp helt själv nu & går massor - mammas duktiga tjeja ♥

I morgon fyller ju Linus år som sagt, eller idag blir det ju eftersom klockan är över 12 nu. Så GRATTIS MIN FINA ÄLSKLING ♥ så det blir lite kalas här hemma.. Det ska bli jätte trevligt :)
Nu ska jag vara lite social med dom andra
innan det är dags att lägga sig.
PUSS & KRAM ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0