Bajsat i sömnen

Nu ligger jag i sängen och tänkte försöka sova :) prövar att skriva ett inlägg ifrån mobilen :) går dock inte att lägga upp några bilder från mobilen, men men inget att göra åt :) har iallafall haft en jätte bra dag, hållt oss hemma idag eftersom det varit skit väder.. Men Linus mamma kom förbi en stund förut och fikade lite och busade med Saga. Fick väcka saga när jag skulle lägga mig för det stank bajs i sovrummet, så hon hade bajsat i sömnen. Kändes jätte taskigt att väcka henne när hon sov så sött, men var ju tvungen. Men nu sover hon sött igen och det ska jag med försöka göra :) hoppas ni har haft en fin dag! Natti natti :)


Kommentarer
Lotta, mamma till Lucas

Oj vad snabb du är! =)

Du har mail!

2011-02-06 @ 09:28:09
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/
Lotta, mamma till Lucas

Du har mail! =)

2011-02-06 @ 14:13:17
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0