Paket från Blogkeen.

GODMORGON!

Jag har varit och lämnat Sagis hos dagmamman för en liten stund sen. Idag är det riktigt fint väder ute, såhär kan det få vara hela vintern. INGEN mer snö och ABSOLUT INTE kallare haha. Jag är verkligen ingen vinter människa, jag vill ha varmt och soligt.

Jag sitter och dricker en kopp kaffe och kollar på mitt program jag alltid kollar på varje dag, " våra bästa år "
Är helt fast i den serien haha.

Fick ett paket med posten idag från Blogkeen, lite produkter ifrån Depend. Lösögonfransar och nagellack.
Vill ni också ha ett sådant paket?
Gå då in här :
http://www.blogkeen.com/present_depend.aspx 
Och följ anvisningarna så får ni också ett paket hemskickat.



Kommentarer
Emilia - mamma till Livia

Hej :) Hoppas det är bra med dig! Tänkte bara fråga hur man får en till sidomeny? :P När jag testat så har det blivit helkonstigt, men du kan ju det här med bloggdesign så du kanske har lust att förklara, hehe :)

2011-12-07 @ 20:29:04
URL: http://emiigull.blogg.se/
Emma

Hej!

jag har läst din blogg en tid och håller nu på med ett projektarbete om unga mammor/föräldrar. Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ställa upp i en intervju? :) Projektarbetet och alla intervjuer kommer att presenteras i en blogg så du kommer själv kunna läsa resultatet när det är färdigt! :)



Tack på förhand, maila mig gärna om du kan tänka dig att vara med!



kram!

2011-12-07 @ 20:32:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0