Everything is against me, as I walk into the wind all the time ..

Hej sötisar (:

Hur mår ni?

Jag mår helt okej.. Saker och ting går väl inte riktigt som jag vill just nu, känns som allting går emot en.
Blivit strul med min arbetsträning så den kommer inte att komma igång innan detta året är slut iallafall, suck!
Men det är bara att försöka hålla humöret uppe ändå. Har lite möten och sådär på gång nu framöver så jag hoppas saker och ting kan börja flyta på igen snart.  Det har fan varit en tuff tid nu på senaste, inte kul alls. Men nu är det bara att se framåt och tänka att allt kommer bli bra. Som tur är har jag världens finaste dotter som lyser upp mina dagar och får mig på bra humör ♥

Jag känner att jag verkligen vill ta tag i bloggandet igen. Det är skönt att skriva tycker jag.
Men dagarna bara går och jag glömmer liksom bort eller så orkar jag inte haha.
Men ska försöka nu! Även om mitt liv inte är sådär jätte intressant just nu kanske eftersom det inte händer så mycket. Men ni får stå ut med lite ointressant information haha.


I morgon är det 1 vecka kvar tills Saga fyller 2 år. Helt sjukt! Mammas lilla flicka börjar bli stor nu.
Och det är så härligt. Hon är sååå rolig, börjat prata massor. Hon är så fin min älskade dotter ♥




Jag har världens finaste människor i mitt liv, tack för att ni finns ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0