My life is not the same without you...

GODKVÄLL!
Jag sitter i soffan och har fredagsmys med mig själv, tråkigt... Och saga ligger och sussar sött i sin säng efter allt busande idag.
Jag ska ta och packa lite inför morgondagen sen blir det nog att lägga sig tror jag. 

Linus kom förbi en sväng förut så fick Saga en julklapp utav oss, ett litet keyboard med en liten pall till.
Och hon vart så glad och har suttit och spelat massor under kvällen. Min gullunge ♥

När jag sitter själv på kvällarna kan inte tankarna låta bli mitt huvud, och jag är så trött på det!
Jag kan bl.a inte låta bli att tänka på dig, även fast jag inte vill!
Varför är det så svårt att släppa taget om en person och gå vidare? Jag vet ju att det aldrig kommer bli som förut igen, men ändå kan jag liksom inte släppa dig, och det är verkligen jobbigt.
Det är så himla tomt utan dig! Mitt liv är inte detsamma utan dig, det är något som fattas & det är du!
Jag kommer alltid att älska dig, ALLTID ♥


Kommentarer
Sofie - Mamma till två små

Vill passa på att önska dig en GOD JUL!

Hoppas ni får en underbar julhelg!



:)

2011-12-24 @ 00:58:44
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Angelica Lindh

Förstår att de måste vara jätte jobbigt ;( men hoppas du får en fin jul ändå :)<3

2011-12-24 @ 10:05:06
URL: http://lifeofangelica.devote.se
Anonym

Lider verkligen med dig kusin :( Försök lös det. Äkta kärlek rostar aldrig ;)

2012-01-09 @ 22:02:10
URL: http://theresiaingelbratt.myshowroom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0