I'll move on now, to leave everything old behind me..

Hallå godingar :)

Nu tänkte jag dra igång med bloggandet igen..  Ska försöka så gott jag kan iallafall!
För det är faktiskt skönt att skriva, jag har ju ingen här hemma jag kan prata med om hur dagen varit o sådär och då kan det ju vara skönt att få skriva om den för er iallfall.

Idag har jag bestämt mig för att gå vidare med mitt liv, lämna allt det gamla bakom mig och bara försöka blicka framåt. Har gjort mig en ny facebook idag också så all gammal skit försvinner. För det är inte så lätt att gå vidare när det finns massor med gamla bilder m.m man kan sitta och titta på. Jag vill inte se mer av det! Jag vill gå vidare och komma på fötter igen nu.
Så jag tar en dag i taget nu och ska göra mitt bästa för att allt ska bli så bra som möjligt.


I eftermiddags var jag bjuden till Sagas dagmamma på julfika
, och det var jätte mysigt. Dom är verkligen ett härligt litet gäng där uppe, så goa allihopa. Och Sagas dagmamma är helt underbar, och Saga stor trivs där verkligen, så härligt!
Sen efter fikat traskade vi hemåt, gick förbi affären och köpte en leksak som Saga ska ha med sig som julklapp i morgon då dom ska ha nån "julavslutning" där alla ska ha med sig en varsin julklapp.
Sen hem och laga mat o fixa med allt det vanliga, lite bus och sen mys i soffan och tittade på Sagas nya pippi film.
Sen kom min lillebror/Sagas morbror hit och då blev det full fart, det är ju Sagas favorit " mambo " som hon kallar honom. Så då blev det massor bus innan det var dags för fisen att lägga sig, och nu sover hon sött..
Lillebror ska sova här i natt så nu blir det att slänga sig på soffan och glo lite tv med honom innan det är läggdags för oss också :)

Hoppas ni mår bra och att ni haft en härlig dag ♥


Kommentarer
Tintin

HÄrligt att du är tillbaka, väntar med spänning att få följa dig och Saga. Kämpa på så kommer varje dag bli bättre och bättre och snart vänder det ute också. Våren väntar men God Jul sålänge :)

2011-12-21 @ 07:07:15
j.p

bra där gumman =)

allt blir så mkt enklare när man väl bestämt sig!!!



hoppas vi kan ses nästa vecka hörredu =)



kramisar faster!!

2011-12-21 @ 10:41:53
URL: http://vilseirymden.blogg.se/
Sofie - Mamma till två små

Skönt med en sådan insikt att glömma och gå vidare... Ska jag oxå göra! :)



Är lite i valet och kvalet med bloggen bara.. Skulle vilja ta bort allt och börja om men känns sådär nä'r man skrivit så mycket om barnen och det..

2011-12-21 @ 10:50:46
URL: http://lillgarden.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0