nummer 2 på pottan för första gången.

Har haft en riktig mysdag här hemma, det gillar vi :) Kollat lite film & busat. Linn har ju även varit här idag, så det har varit mysigt.
Jag vart så sugen på janssons frestelse förut, så jag gick till affären och handlade och så gjorde vi lite julmat till lunch haha. Blev janssons, köttbullar & prinskorv - MUMS!
Sen i eftermiddags åkte vi till stallet med Bella & Carro, lika mysigt som vanligt ♥

Nu sover pluttan sött sen en stund tillbaka och jag sitter i soffan med massor tända ljus och myser.. Sen måste jag även berätta vad duktig Sagis var ikväll, hon gjorde nummer 2 för första gången på pottan, så idag är jag en mycket stolt mamma! :D Det är så himla kul när dom gör saker o ting för första gången sådär. MAMMAS DUKTIGA TJEJ ♥




Kommentarer
Sofie - Mamma till två små

Härligt framsteg! Pottan är en svår grej ju!

2011-12-23 @ 09:49:49
URL: http://lillgarden.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0