Dan före doppare dan...

Hallå Hallå :)

Dan före doppare dan idag då, i morgon är det JULAFTON. Men jag har verkligen NOLL julkänsla, det är ju inte ens någon snö ute? Jag tycker själv inte om snön, men just på julafton tycker jag att det kan vara lite snö faktiskt. Men vi får väl se om det hinner komma någon under dagen eller natten..
Vi ska först i morgon äta julfrukost hemma hos pappa och sedan åker vi vidare till mamma och firar resten av julafton där. Så det kommer bli en super mysig dag!

Vi har precis vart i affären en sväng, handlat det sista inför morgondagen o sådär. Och nu kom även brorsan förbi.
Idag är det lite o fixa med, slå in dom sista julklapparna, städa och sen ska jag göra 2 stycken janssons frestelse som jag ska ta med till mamma i morgon.

Sen ikväll blir det fredagsmys med lite tacos o annat gott med min lilla älskling ♥

Nej nu måste jag börja fixa och dona här hemma.
Jag slänger nog upp ett inlägg lite senare :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0