Mitt första dopp för iår.....

Hur har ni det i värmen?
Jag verkligen älskar detta väder! Önskade att det kunde vara sommar året runt, men det får man fortsätta att drömma om... tyvärr!

Denna dag har varit underbar
, vi har varit och badat med pappa & brorsan typ hela dagen.. På ett nytt ställe som jag aldrig varit på och det var kanon bra där! Måste åka dit fler gånger.
Jag tog mitt FÖRSTA dopp för i år idag, haha.. Ja jag är en liten badkruka ;) Men idag badade jag en del fatkiskt. Åkte cykel båt också, det är som trampbåt fast man sitter på en cykel och trampar istället. Rätt så kul faktiskt, men jag har så dålig kondition så vart trött rätt fort haha.
Saga vågade inte bada någonting, hon är också en liten badkruka. Hon nöjde sig med att bara sitta i sanden och leka.

Vi kom hem runt 5 tiden ungefär och då var det mat dags, blev potatis i ugn och kycklinggryta idag.
Sen har vi bara busat och nu har Saga lagt sig.
Jag ska ta mig en dusch och smörja in mig lite, fått lite färg idag så måste smörja in mig så jag ej börjar fjälla..
VAD HAR NI HITTAT PÅ IDAG DÅ?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0