timvikarie på dagis

HALLOJ ♥
Har precis lagt Saga för en stund sen, hon fick lägga sig lite tidigare idag och hon somnade som en stock. Tror den här tiden är ganska bra att lägga sig för henne när hon har varit hos dagmamman, för hon blir så himla trött.
Saga har blivit så himla duktig på att prata, hon kan säga alla barnens namn hos dagmamman och nu går det liksom att ha en "konversation" med henne, hon svarar när man frågar henne saker osv.. Mammas stora tjej ♥
Linus sprang iväg till affären och skulle köpa lite cola & chips, så ska jag lägga mig i sängen och titta på film.
Underbar pojkvän jag har ♥

Idag har jag ju varit iväg som jag skrev igår.. Och nu kan jag tala om för er vad det var.
Det är nämligen så att jag har blivit timvikarie på ett dagis, så jag har varit där och hälsat på idag. Och det kändes jätte bra! Så himla kul att saker o ting börjar flyta på nu :)
Och i morgon ska jag ju börja på äldreboendet, så himla kul!

Måste visa er en klänning som jag fick hem idag, beställde den från Nelly.com för 119:-
ERKÄNN SNYGG?
JAG ÄLSKAR DEN, och den satt perfekt!




Kommentarer
flowersinthesky

Ja, WOW, den var verkligen snygg!! Vilken passform!

Ett tips om du vill handla på Nelly.com! Finns en sida där man kan köpa ett presentkort värt 300:- och betala 100:- för det. Man får köpa max 5 st per person och det är inga konstiga krav eller så heller. Skitbra, köpte själv 3 st och beställde hem lite grejer :D Erbjudandet gäller bara i några dagar till dock..



Kolla här: http://goo.gl/NYiWy

2011-09-04 @ 14:04:53
URL: http://goo.gl/NYiWy


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0