Ska jag lotta ut ett photoshoot?

Hej :)

Idag har vi varit en sväng på marknaden - Jag, Saga, Natha, Danne & Brorsan.
Saga fick åka lite karusell och det tyckte hon var jätte roligt! Hon ville inte gå av när den stannade utan skulle åka mera haha.
Köpte inte alls mycket, 1 väska till mig och en plånbok till Linus :) Sen fanns det bara massa skit tycker jag.
Hade velat hitta några söta t-shirts tills Saga men hittade inga.  Det blir bara sämre och sämre för varje år tycker jag! Men det var mysigt ändå att strosa runt där och titta på människor, för det fanns det gott om iallafall haha. Fy fasen vad mycket folk!

Efter några timmar tyckte vi det var nog så då gick vi hemåt. Natha, Saga och Danne gick ut till lekparken en stund och jag var kvar här hemma och städade. Kände att det behövdes.
Sen när dom kom in igen så började jag med lite mat & det blev - klyftpotatis, kött och tzatsiki :)
Sen efter maten blev det lite bus och sedan en dusch för pluttan, lite välling och sedan sängen. Hon fick lägga sig skapligt idag för hon skippade sin tupplur på dagen. Klart man inte har tid att sova när det är marknad hehe.

Och nu har Natha & Danne åkt hem, så jag har fotat älskling lite i hans studio han har köpt. Blir riktigt grymma bilder. Vad säger ni om att jag lottar ut ett photoshoot med styling osv... ? Skulle det vara något av intresse?

Här har ni en bild på min kära vän Natha, tagen i Linus studio :)
SNYGG VA?




Kommentarer
jenny palmhäll

jag ställer gärna upp frivilligt =)



kramisar

2011-08-28 @ 10:52:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0