Revlon - Nutri Color Cream 1002 White platinum.

Hallå där!

Hur mår ni?

Jag mår toppen :) Är så himla glad över mitt hår, min pojkvän är verkligen bäst!
Jag ska ge er en bättre bild sen när jag är iordning gjord o sådär. Det är lite orange/gula slingor kvar, men det gör inte mig något. Jag kör på med min färgbomb så kommer dom troligen försvinna om ett tag.
Det är något jag verkligen kan rekomendera för er, en färgbomb. Det är det bästa om man blonderar sig och det blir gult. Det går bort direkt!! Det är en inpackning man har i håret i några minuter, beroende på hur gult det är..  Den jag använder mot gula skiftningar är denna: Revlon - Nutri Color Cream 1002 White platinum. Finns att köpa på nätet och hos frisörer.


Just nu håller jag på att göra mig i ordning lite, och Saga tar sig en tupplur.
Sen ska vi gå upp till svärföräldrarna och fika lite och sedan åker vi med pappa till min faster och firar hennes man - trevligt :)
VAD HITTAR NI PÅ IDAG?


Kommentarer
Majso

Svarar här så du ser:Ja det kan du :)

Kram Majso♥

2011-08-21 @ 17:07:58
URL: http://majdesajn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0