Nu är tävlingen avslutad.

Nu har jag precis varit och lämnat pluttan hos dagmamman och det gick bra. Idag brydde hon sig inte om mig ett dugg, fick inte ens en kram när jag skulle gå utan hon gick direkt in och började leka haha.
Det är så skönt att hon ej blir ledsen längre, för det är så jobbigt!
Hon ska vara där lite längre idag, för dom skulle ha lite kalas för 2 av barnen hade fyllt år. Så ska inte hämta henne förens vid halv 4.. Så vad ska man hitta på idag då?

Just nu sitter jag och dricker en kopp kaffe och precis ätit lite frukost.
Ska väl ta och plocka i ordning lite här hemma sen och ringa lite samtal. Sen får vi se vad jag hittar på resten av dagen :)

Gniztra tävlingen är nu avslutad och vinnaren kommer att komma upp under dagen förhoppningsvis, spännande!
Jätte kul att så många ville vara med :)
Det kommer nog komma upp fler tävlingar framöver, för det verkar vara något ni tycker om. Och självklart vill jag ju göra mina fina läsare glada.

HOPPAS NI FÅR EN FIN DAG!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0