Mycket som händer nu, mycket pågång ;)


Jag har sovit jätte gott, somnade dock väldigt sent så var så fruktansvärt trött i morse när vi vaknade. Men det var bara att pallra sig upp för Saga skulle ju till dagmamman. Så jag lämnade henne där för 1 timme sedan ungefär och påvägen hem gick jag förbi och solade lite, skönt!
Pratade även med chefen på stället jag ska börja arbetsträna på och dit ska jag i morgon och börja gå brevid och titta lite, ska bli kul :) Det är mycket pågång nu!

Nu sitter jag och dricker en kopp kaffe, ska göra mig iordning lite efter det så man ser lite ordentlig ut sen när jag ska iväg...

VAD HITTAR NI PÅ IDAG?


En bild tagen av Linus.
Min vackra dotter ♥


Kommentarer
Caroline

Hon är ju såååå söt <3

2011-08-29 @ 11:33:59
Malin - ♥ All About Photoshop

Vad roligt att du är med i dagen blogg! :)

2011-08-29 @ 11:47:38
URL: http://allaboutphotoshop.blogg.se/
Anonym

Gud vilken prinseessa!

2011-08-29 @ 16:21:01
URL: http://johannatown.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0