Lite ord och bilder

Goddagens mina fina läsare ♥
Hur mår ni?
Här hemma mår vi bara bra.

Vi har precis ätit lite brunch, gick upp rätt sent så fick bli lite brunch istället. Ägg, bacon, korv och macka.
Både jag och Saga tyckte det var väldigt smarrigt. Jag älskar bacon haha.
Och nu dricker jag en kopp kaffe, invigit den nya kaffebryggaren vi har köpt. Och kaffet smakade super gott!


Vi har ingenting planerat idag, så vi tar dagen som den kommer. Ska iallafall dricka upp mitt kaffe, sen ta mig en dusch och sedan hittar vi på något bus.

VAD HITTAR NI PÅ IDAG?


Mina älsklingar rockade loss i helgen :D


Såhär såg jag ut i fredags när vi skulle ut och äta :)


Saga när hon åkte karusell :)



Kommentarer
Sofie - Mamma till två små

vad snyggt golv! Vad är det för sort om man får fråga? :)

2011-09-01 @ 12:58:08
URL: http://lillgarden.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0