Fullspäckad dag

Nu är vi hemma efter en fullspäckad dag! Först mat hos svärföräldrarna och sedan till faster och fira hennes karl. Mycket gott fika och massa bus för barnen, så nu är man helt slut! Ligger redan ner krupen i sängen och ska snart sova. Skönt att komma i säng skapligt! I morgon är det upp tidigt och lämna pluttan hos dagmamman och jag ska även ringa o se om chefen på min blivande arbetsträningsplats är tillbaka från semestern så vi kan fixa ett möte så jag kan få börja snart :) Nej nu ska jag sova :) Hoppas ni har haft en fin dag!


Kommentarer
Gossips

allt bra? :)

2011-08-22 @ 00:21:55
URL: http://juicygossips.blogg.se/
Anonym

Hej hej, vill du få fler läsare?

Jag har över 1200 läsare och jag undrar om du vill göra ett länkbyte

i MENYN! Jag gör länkbyte bara i menyn, du bildlänkar min blogg i menyn så länkar

jag din blogg i min meny där det står ''bloggar''



Om du är intresserad så kommentera i min blogg och säg till!

Och jag vill ha en bildlänk, bildlänken finns i min blogg

gå in i menyn längst ner och kopiera koden i rutan där det står '' länka mig ''



när du har bildlänkat min blogg så länkar jag dig i menyn på bloggar!



Ha en bra dag och förlåt om du hatar såna där kommentarer!

2011-08-22 @ 01:07:49
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/
Nathalié - Tävlingar i bloggen just nu!

Skönt att sådant fungerar =). Fins det även om man ska färga håret en annan färg? Vore ju rätt smidigt egentligen.. För då vet man att man inte missat någonstans :). Kram

2011-08-22 @ 09:52:20
URL: http://yarp.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0