fixhumör nu på kvällskvisten.

Halloj :)

Idag blev det en sväng till Varamon för lite bad, med Linus och hans familj.. Men efter typ 1 timme blev det mulet och sedan började regnet komma lite smått så det var bara att packa ihop och åka hemåt igen - tråkigt!

När vi kom hem så stannade vi hos Linus föräldrar där vi fixade lite mat tillsammans, det blev grillat och det var såååå gott!
Sen blev det även lite fika på det, äppelpaj med vanlijsås & kaffe. Mumsfillibabba!
Vi har haft en super mysig dag/kväll med Linus och hans familj. Det är så mysigt när vi alla är tillsammans och umgås :) Dom är så fina mina svärföräldrar! ♥

Här hemma målas det för fullt just nu, Linus han står och målar en jätte fin tavla & jag har börjat måla vårat vitrinskåp. Det var träfärgat men ska nu bli vitt så det passar in i köket, det kommer bli super fint!
Kan dock inte fortsätta nu för har inget bra ljus så får fortsätta i morgon.
Saga hon sover sen ett bra tag tillbaka, hon var helt slut efter allt bus idag.. Det är verkligen full fart på den busungen från morgon till kväll haha. Så härligt ♥
Hon är så rolig min lilla plutta, lär sig nya saker varje dag och börjat prata så himla mycket.. Hon är jätte duktig på att prata nu, kan många många ord! Mammas duktiga tjej ♥
Hon börjar bli stor nu, tänk att hon fyller 2 iår.. Tiden går så fort!

Nej nu ska jag ta och plocka i ordning och fixa lite här hemma, är på sånt humör. Jag brukar oftast bli det på kvällen, varför är det så? haha
HOPPAS NI HAR HAFT EN HÄRLIG DAG! PUSS


Kommentarer
amalie

kjempe fin blogg

2011-08-06 @ 11:16:20
URL: http://malijenta.blogg.no


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0