en super trevlig kväll hos mamma.

Nu är vi hemma igen efter en super trevlig eftermiddag och kväll hemma hos mamma.
Min morbror och hans familj var också där.. Så vi har käkat gott, fikat gott och bara umgåts. 

Jag hjälpte till lite med maten och hade på mig ett förkläde som mammas kille fått, ett skämt förkläde. För drog man upp en tyg bit som hängde ner så var det en snorre där under i tyg. Och Saga vart väldigt facinerad av den, men samtidigt blev hon typ rädd när hon såg den och började backa haha. Men hon sa flera gånger, "däär" och böjde sig ner och pekade mot förklädet så jag skulle dra upp och visa. haha!

Saga hon ligger och sover sen en liten stund tillbaka, hon var jätte trött då hon hoppade över sin tupplur på dagen idag.
Min morbror följde med oss hem en snabbis för att sätta dit några saker på Sagas säng och borrade upp en sak i köket.
Jag är helt slut och ska nu hoppa ner i sängen och titta på film med min fina pojkvän - puss på honom, han är verkligen bäst ♥



Kommentarer
JonaZ Sveriges Snyggaste Bloggare

ojojjojo ahahaha

det kan visst gå hett till i köket

alla har väll gjort det i köket ahahaha



han/hon liknar någon i sagan om ringen

eller var det någon harry potter filmerna



2011-08-15 @ 00:07:23
URL: http://toppenfem.blogg.se/
A N G E L I J N A

allt bra?:)

2011-08-15 @ 03:40:18
URL: http://angelijnas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0