en stor och härlig frukost.


Hur mår ni?
Jag mår bara bra, lite små seg bara såhär på morgonen. För idag vart det uppstigning tidigt, för det var Sagas första dag hos dagmamman nu efter "sommarlovet"
Det vart lite gnälligt när jag skulle gå därifrån, men dom skulle gå och leka med dockor så då vart hon glad igen :)
Det är kul att dagmamman är tillbaks igen, för Saga tycker så mycket om att vara där o leka med barnen..
Nu är det bara min sysselsättning som ska komma igång också, det blir nog om 2 veckor för då kommer chefen tillbaka från sin semester. Jag ser fram emot det, ska bli kul :)

Jag har ingenting planerat idag, nu när jag skrivit detta ska jag göra i ordning en stor och härlig frukost och sedan väcka min stora älskling och hoppas han vill äta med mig :)
VAD SKA NI HITTA PÅ IDAG?


Kommentarer
Angelica Lindh

Vad ska du jobba med? :)



Jag ska ha två av mina syskonbarn hos mig ikväll/inatt sen ska vi till High chaparall imorgonn :)

2011-08-08 @ 14:19:31
URL: http://lifeofangelica.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0