en liten busunge

Saga ligger och sover sen ett tag tillbaka.. Tog inte lång tid innan hon somnade, hon var nog trött efter allt bus idag.
Vi tog en sväng ut förut, busade i lekparken och sprang runt här ute. Saga är verkligen en liten busunge ♥
hon stannar upp och så säger hon " mamma, tee tee " då vill hon att jag ska säga - " 1, 2, 3 spring " och då börjar hon springa haha.

När vi lekt färdigt ute så gick vi in och åt lite glass och sedan fortsatte busandet här hemma..
Och nu sover hon som en stock i sin säng..

Jag ska sätta mig och fixa ihop en header till en tjej nu, ska bli kul! Det var länge sen jag fixade med design o så nu.. Ni andra har väl inte glömt bort att jag gör designer?
Är ni intresserade? Maila mig: [email protected]
Här ger hon hästen en puss när vi ska gå hem, haha gullunge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0