allt går att måla om!

Saga är hos dagmamman, lämnade henne för ett tag sedan.. Och det gick bra idag, hon vart inte ledsen.. skönt!
Hon var så söt i morse när vi skulle åka, då sprang hon in i sovrummet där Linus låg och sov och ropade - " Nunus! hej då nunus" Och så pussade hon honom flera gånger, så himla söt hon är min lilla älskling  ♥
Min underbar svärmor skjutsade upp oss så vi slapp gå i regnet, tack underbara du ♥
Jag har fått i mig lite frukost och lite kaffe, ska snart gå ner i källaren och hämta upp dörrarna till vitrinskåpet. Om jag vågar, haha. Tycker det är lite små läskigt att gå ner dit själv :/  Men jag vill verkligen ha upp dom så jag kan måla dom så skåpet blir färdigt.

Det är så kul med färg, det kan göra så mycket.. Man behöver inte köpa nytt osv, det är bara att måla lite så blir sakerna som nya och förändrade. Dessutom är det roligt att måla också tycker jag :)
Så tänkt efter innan ni gör er av med saker eller vill köpa nytt..... Det kan gå att måla istället ;)
Det var ju så jag gjorde med kökbordet, kollade efter nytt för jag ville ha ett vitt.. Men sen kom vi på idén att måla det vitt istället.
Hejsan!
Mitt namn är Jenny Hammarström & jag driver bloggen : http://jennyhammarstrom.blogg.se
Jag tänkte höra med er om ni är intresserade av ett samarbete?
Jag kan ha en tävling på min blogg där jag lottar ut något/några av era produkter?
Har tidigare haft tävlingar på min blogg och det har varit mycket uppskattat av mina läsare..
Ni förlorar ju inte direkt någonting på det, utan tvärtom.. Ni får ju kanske fler kunder när dom upptäcker eran sida :)
Är det någonting som låter intressant?
Hör av er!
Tacksam för svar!
Mvh Jenny Hammarström
Likadant med vitrinskåpet, det var ju träfärgat men målar det nu vitt så det ska passa in i köket.. Skit bra ju! Plus att det blir lite roligare när man gjort det själv också.
Visst är det ganska smart?








Kommentarer
sofie :-)

Duktig du är som orkar måla! Fint blir det också, och billigare också som sagt :-)

2011-08-10 @ 20:07:00
URL: http://teodorsmamma.blogg.se/
Jouline

Vilka vackra bilder :)

2011-08-11 @ 14:58:33
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0