Tänk vad tiden går fort, det var ju inte länge sen hon var en liten bebis....

Halloj! ♥

Idag har det varit en stor dag,
Saga började sin inskolning hos dagmamman idag. Och det gick verkligen jätte bra, Saga tyckte det var jätte roligt och verkade trivas bra. För mig känns det också jätte bra, dagmamman är jätte snäll & bra! Så får hoppas det kommer fortsätta att gå bra, och det tror jag också.
Nu är det måndag, tisdag och onsdag varje vecka framöver som gäller, nu i början ska ju jag vara med men sen ska jag ju börja lämna henne där ensam mer & mer..  Och förhoppningsvis ska jag hitta mig en jobb också, men det är fasen svårt!
Tänk vad tiden går fort, det var ju inte alls länge sen Saga var en liten bebis och nu börjar hon hos dagmamma.
Mammas lilla älskling börjar bli en stor tjeja nu ♥

Vi kom hem därifrån för en liten stund sedan, och då gjorde jag i ordning lite lunch till Saga och nu ligger hon och sover. Jag ska inte göra något speciellt nu, bara sitta här och ta det lugnt.
Ikväll ska vi hem till mamma och fira min lillasyster som fyller år, ska bli trevligt. GRATTIS GUMMAN ♥

VAD HITTAR NI PÅ IDAG?




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0