regn, grått och trist.

Godmorgon ♥

Hur mår ni idag?
Här hemma mår vi bara bra..
Vi åt lite frukost för en stund sedan, blev lite senare frukost idag för vi gick upp lite senare idag.
Saga fick i sig rätt bra idag, en halv macka och nästan 2 ägg :) Så jag hoppas det håller på att vända nu och att hon vill fortsätta äta frukost igen..

Vädret ute idag är ju verkligen inget vidare - regn, grått och trist! Så idag håller vi nog oss inne och myser istället.
Pratade med Sagas blivande dagmamma förut och inskolningen börjar på måndag klockan 09.00, det ska bli spännande. Jag hoppas det kommer funka bra, och det tror jag också...

Nu ska jag busa med mitt lilla troll och sedan plocka iordning lite här hemma.


Kommentarer
c

Fairy tail? Det heter fairy tale. Tail betyder svans. ..

2011-04-06 @ 15:37:01
sandra

shit, hade sjukaste drömmen om din pojkvän för några nätter sedan. Vi var stora fiender över något som jag inte minns och sedan i slutet av drömmen träffade jag dig och saga plus Linus och då blev vi helt plötsligt vänner.

En så levande dröm! XD

2011-04-07 @ 17:32:55
URL: http://sandrew.myshowroom.se
SANNA

Hej! :)

Kör igång ännu en tävling där du kan vinna ett inlägg i min blogg + chansen till många nya läsare? :) Det skulle vara jättekul om du anmäler dig! :)



Kram

2011-04-07 @ 17:53:57
URL: http://sannaakarin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0