Projekt bord och stols slipning

Jag måste börja med att säga, VILKET UNDERBART VÄDER!
Jag verkligen älskar detta väder, slippa alla tjocka kläder och man kan sitta ute i solen och glassa..

Dagen började med att lämna Saga hos dagmamman själv för första gången, det blev lite ledset när jag gick men det hade gått över efter en stund och resten av dagen hade det gått jätte bra!
Medans Saga var hos dagmamman så började jag och Linus med vårat projekt att slipa vårat köksbord och stolar för att sedan måla om det till vitt. Så vi har suttit hela förmiddagen och lite på eftermiddagen och slipat & slipat & slipat.. Som tur är får vi låna en slipmaskin så det går ju lite fortare än om vi hade slipat allt för hand. 
Vi är klara med bordet så i morgon ska vi fortsätta med stolarna.

Såg nu på kvällen att jag visst hade bränt mig lite på axlarna haha, man tänker inte på att solen tar så mycket som den faktiskt gör. Men det är skönt att få lite färg :)

Efter att vi hämtat Saga hos dagmamman har vi tillbringat hela eftermiddagen utomhus och busat. Det går ju inte att vara inne när det är så härligt ute. Och Saga verkligen älskar att springa omkring ute :)

Nej nu ska jag ta mig ett bad och sedan smörja in min brända kropp haha. Vill verkligen inte börja fjälla direkt nu när man fått lite färg :)



Kommentarer
ALICE - Fotoblogg

Jag har blivit finalist i en fototävling där priset är en reflexskärm, som jag så himla gärna vill ha. Men med 40 kr kommer man inte långt..

Därför skulle det vara jättesnällt om du ville gå in här och rösta på mig, nummer 3 :D

http://mkarlstrom.blogg.se/2011/april/utkast-april-15-2011.html

2011-04-20 @ 08:53:20
URL: http://aliiceviktoria.blogg.se/
Ylva

Fin blogg, vi målade också precis om både köks- och soffbordet, i svart respektive mörkrött.

2011-04-20 @ 16:17:39
URL: http://malare-helsingborg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0